piątek, 20 grudnia 2013

Od Mononoke - CD Znowu para

-Y... Nie chcę ci przeszkadzać... Pójdę już...- zawróciłam, ale Kazan zatrzymał mnie mówiąc:
-Nie! Zostań... Chcę z kimś porozmawiać. Oderwać się...- sciszył głos. Podeszłam do niego i usiadłam przy nim. Było mi niezręcznie siedzieć koło niego. Spojrzałam na niego, a on na mnie. Szybko odwróciłam głowę. Zalałam się rumieńcem.
Mono! Ogarnij się!- pomyślałam. Wzięłam głęboki oddech i na niego spojrzałam. Zebrałam w sobie całą swoją odwagę i odezwałam się:
-Coś... Coś....- jąkałam się. Nie miałam odwagi powiedzieć mu tego teraz... Nie teraz...- Coś cię trapi? Mi... Mi możesz powiedzieć... Jestem w końcu szamanką...- w myśli dodałam - I coś do ciebie czuję, ale nie mam odwagi ci tego powiedzieć...
*Kazan?*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz