sobota, 21 grudnia 2013

Od Hamgrey'a - Historia

W mojej watasze nikt mnie nienawidził . Może się wyróżniałem ? Nie wiem .. Jedyne co kochałem to walczyć z byle kim . Jako szczeniak próbowałem zagryźć brata ale tata mnie powstrzymał . Gdy podrosłem rodzice wogóle na mnie nie zwracali uwagi . Chciałem im udowodnić że chce się zmienić ale oni mnie nie słuchali . Własnego syna pogryźli i wyrzucili z watahy . Byłem wściekły , zemszczę się jeszcze . Jeden z braci szedł za mną ale go zabiłem ze wściekłości . Odeszłem . Po drodze do nie wiadomo dokąd spotkały mnie różne przygody na przykład kłusownicy albo niedźwiedzie . Radząc sobie sam nauczyłem się walczyć o przetrwanie , bronić się i walczyć . Walka stała się moim życiem . Każdy kto się ze mną zada zginie w mojej paszczy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz