poniedziałek, 30 grudnia 2013

Od Syriusza - CD Szczeniak

- Kazanie. To nie moja wina. Ja nie chciałem stać się tym czym jestem. Poszedłem w góry bo nie chciałem nikogo skrzywdzić. Jakbyś był na moim miejscu i stracił byś kogoś... no stał byś sam... bez rodziny... nie mówię o partnerce ale o rodzeństwie i rodzicach... gdybyś był z nimi zżyty tak jak ja to byś wiedział czemu to się ze mną stało. Teraz już o zemście nie myślę. Mogę zamieszkać znowu z wami ale... ale czasem będę musiał iść w góry bo... no czasem zmieniam się w potwora i wtedy nad sobą nie panuję... ja nie chcę nikomu nic zrobić. Kazanie... mam nadzieję że pozwolisz mi chociaż raz na jakiś czas iść w góry a nawet obiecaj mi że jeśli będę jakiś dziwny to każ mi iść w góry bo... bo ja nie chcę nikogo zabić! Rozumiesz? Obiecasz mi to? Błagam Cię! To możemy być ja i Midnight parą betha?
Kazan?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz