sobota, 21 grudnia 2013

Od Mononoke - Pomoc

Dowiedziałam się co dokładniej przeczuwa Merlin co do Syriusza. Poszłam więc do niego....
Po drodze usłyszałam Głos:
-Mononoke! Zostaniecie z Kazanem Parą Alpha, ale będziecie musieli o tym wszystkim powiedzieć! Na razie idź do Lasu, na polanę. Znajdziesz tam Kwiaty Zaćmienia.



-Czemu mam po nie iść? Muszę pomóc Merlinowi.
-Te kwiaty wam w tym pomogą. Leczę wilka z każdej choroby, usuwają z jego ciała i duszy wszelkie demony i złe moce. Ale musisz się spieszyć, bo te kwiaty wyrastają raz na 100 lat. w dodatku zawsze w innym miejscu. Spiesz się!- Głos ucichł. Pobiegłam szybko na wskazane miejsce i zerwałam z polany wszystkie kwiaty, co do jednego. Potem zaniosłam je do Merlina i objaśniłam ich działanie. Gdy skończyłam, Merlin powiedział:
-Dziękuję ci Mononoke. Na pewno się nam przydadzą.
-Nie ma sprawy. tylko musimy z nich korzystać oszczędnie, bo kolejna szansa za 100 lat i to nie wiadomo gdzie. Pobiegnę po Syriusza.- jak powiedziałam tak zrobiłam. Przyprowadziłam Syriusza do Merlina. Ten przygotował wywar z płatów Kwiatu Zaćmienia. Syriusz go wypił....
*Syriusz, Merlin?*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz