piątek, 3 stycznia 2014

Od Merlina - Co jest

Leżałem sobie kiedy miałem wizję. Nie chciałem myśleć że ona może być prawdą. Musiałem o niej powiedzieć Mononoke ale gdybym powiedział jej to prosto w twarz rozszarpałaby mnie na strzępy. Postanowiłem napisać jej list. Brzmiał tak:

 Mononoke miałem wizję. Duchy powiedziały że jest wataha w której znajdziesz wielkie szczęście. Większe niż tu. Tam będziesz szczęśliwsza. Musisz opowiedzieć o swojej rodzinie. Ponoć tam ją odnajdziesz. Ja nie mam do Ciebie żalu ani nic. Po prostu nie wiem czemu ale ona kazały mi to Ci powiedzieć. Powiedziały też że jeśli nie odejdziesz do tamtej watahy to szczeniaki umrą. Nie chcę ich śmierci dlatego Ci to mówię. Ja kocham je tak samo jak ty. Nie pamiętam w tej chwili nazwy tej watahy ale Ci o niej powiem jeśli mnie za to nie rozszarpiesz.Merlin

Położyłem go na miejscu Mononoke i pobiegłem w góry.
<Mononoke?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz