czwartek, 2 stycznia 2014

Aktualizacja

Moi drodzy!
Jako, że nowy rok 2014 już do nas zawitał postanowiłam uaktualnić bloga; czyli zrobiłam prządek w zakładce ,,Stanowiska" i w zakładce ,,Członkowie". Obie zakładki są teraz przejrzystsze. 
Ale zapewne niektórzy zobaczyli, że doszło kilka stanowisk, mianowicie Dowódcy. Ale nie tak łatwo zostać dowódcom. Jak na razie zorganizowałam konkurs, w którym uczestniczą wszyscy prócz Alph i Beth (tak, mamy Parę Betha). Chodzi w nim oto by ściągnąć jedno ze zdjęć swego wilka i w programie graficznym (paint, GIMP itp.) przyozdobić swego wilka tak by ten mógł zostać Dowódcą. Czyli mam na przykład wilka, który jest szpiegiem i marzę by został ich dowódcą. Ściągam zdjęcie, wklejam w GIMP'a (ja w GIMP'a gdybym mogła brać udział) i dorysowywuję mu np. okulary, jakieś śmieszne ubranko by wyglądał jak szpieg.
Nasze gotowe wilki linkujemy (za pomocą np. https://imageshack.com) i adres obrazka wysyłamy do mnie na pocztę i piszemy na jakiego dowódcę oczekujemy. W zakładce konkurs wklejam zdjątko i tam przez pewien okres jest.
Czas na wykonanie to od dzisiaj (2 stycznia) do 7 stycznia włącznie. Od dnia 8 stycznia do 11 stycznia odbędzie się głosowanie. Nikt nie może głosować na własną pracę i ma tyle głosów ile będzie kategorii (czyli wszyscy dowódcy).
Proszę o udział w konkursie; do wygrania jest w końcu stanowisko dowódcy ;)
Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę wszystkim!
Kazan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz