sobota, 18 stycznia 2014

Od Merlina - CD Pomóż mi

- Mononoke wybacz mi ale pomyliłem się. To nie schizofrenia tylko po prostu to że ten duch chce sprowadzić na nas ból. Nie tylko Syriusz ma do NIEGO i Ciebie żal ale ja też przecież przez tego ducha straciłem rodzeństwo. No i ty też masz za swoje. Toboe teraz umrze i ten duch będzie dalej nad tobą panował. Będzie to zagrożeniem dla każdego. No i przez tego ducha Syriusz jest taki. Ten duch zmusza go do tego aby zabił wasze szczeniaki ale on nie pozwala mu sobą zawładnąć. Wiec postanowił wykorzystać Ciebie. I nie wiem jakbyś się starała to i tak będziesz mieć do niego zaufanie. No i one też stworzył cień ducha Kicze. Więc ja już nic nie powiem bo jesteś jego narzędziem i ja w niczym Ci nie mogę pomóc bo duchy które opiekują się tą watahą oczerniłaś. A do Ciebie Kazanie. Przecież to ty podjąłeś decyzję że lwy będą mieszkały na terytorium Białych Wilków a nie Kicze. Ona nic bez twojej zgody nie robiła no i za jej i Twoich czasów wiodło się nam lepiej ona była prawdziwą opiekunką.- Powiedziałem i odszedłem. Wreszcie to z siebie wyrzuciłem.
<Mononoke?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz